plugg, plugg och åter plugg..

Har haft en hel del att göra de senaste dagarna och kommer även att fortsätta ha det fram till tentan på onsdag.. Tills imorgon ska vi ha läst, granskat och besvarat på frågor på 2 vetenskapliga artiklar. Detta är verkligen helt nytt för mig och det känns som det lika gärna kunde vara kinesiska jag läser, fattar verkligen ingenting och det är så fruktansvärt frustrerande. Hoppas jag är lite klokare efter seminariet imorgon. Till på måndag ska vi ha gjort och lämnat in ett grupparbete och onsdagen har vi som sagt tenta.. Så mjukstart var det inte tal om här inte..
Om man bortser från det faktum att jag känner mig som en idiot så trivs jag faktiskt jättebra, i klassen, i Stockholm och med min lilla roomie allt fungerar jättebra och vi är ett skönt gäng som håller ihop..
Kommer säkert ändras lite under tiden när man lär känna fler personer men just nu känns det som vi kommer närmare varandra varje dag..:)
Just ja, sittningen i lördags var jättekul.. verkligen lyckad.. har nog inte skrattat så mycket på länge, alla regler och skålar och tricks och flum.. ja verkligen en toppenkväll..:)
Efter middagen hade de bjudit in militärskolan eftersom vi är så många fler tjejer än killar på ssk programmet, och jag lovar att alla som kom till efterfesten var killar och många av dem i uniform..;)
Och på lördag är det dags igen, fast denna gång är det Amphioxen, sittningen för hela KI, solna och huddinge. Denna sittning är typ känd i hela sthlm så det ska verkligen bli jättekul att vara med..:)
Nu ska jag sova, lång skoldag imorgon..
Men först en lite shout out till min lilla systerson som fått sitt första model jobb och sen för Anton Hysen, tittade på "Livet blir bättre" på tv 3 och han är verkligen en beundransvärd person, hoppas hoppas att hans berättelse kommer hjälpa andra personer att våga komma ut och att ändra "macho"sporternas syn på homosexualitet.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0