Ingen sömn här inte..

Har haft lite fullt upp de senaste dagarna, en del i skolan och så har jag varit allmänt trött.. Nu är det iaf äntligen helg sÅ man kan ta det lite lugnt även om jag behöver börja läsa lite i mina böcker som äntligen kommit.. Nu har jag 6 av 10 böcker och måste köpa iaf 2 till som kommer vara återkommande resten av utbildningen..
Nu börjar det kännas bättre i skolan, har börjat lära mig datasystemet så jag kan hålla koll på vad som ska göras på varje kurs och vad som ska läsas till seminarierna. Börjar även lära känna lite mer folk och jag tror nog att våran lilla seminariegrupp kommer bli toppen bara vi lär känna varandra lite bättre..:)
Idag hade vi workshop fram till lunch och sen slutade vi, medan roomien började efter lunch och hade workshop fram till 16, varefter jag kom tillbaka till skolan och mötte upp henne innan vi tog pendeln till Solna för att kolla in fredagspuben de har på Medicinska föreningen varje fredag.. Det var perfekt att vi åkte dit idag för de hade massa infobord ang alla föreningar och olika aktiviteter man kan delta i, så nu har jag anmält mig till lite olika aktiviteter så man har lite fritid också..:)
Imorgon har vi våran första sittning och jag är jättepeppad, ska bli så jävla roligt.. och även då ha en chans at lära känna klassen bättre och alla andra T1:or också för den delen..:)
Nu ska jag försöka sova lite, även om grannarna har fest och sitter och stampar takten i golvet.. aaah tror jag blir galen, förhoppningsvis tröttnar de snart..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0