Im back!

Har ju startat ett nytt kapitel i mitt liv och har nu efter lite påtryckning av vänner och familj startat upp min blogg igen. Den kommer fortfarande i första hand vara för min familj och vänner som vill veta vad som händer till vardags men inte orkar plocka upp telefonen och ringa..;)
Har nu flyttat till Stockholm eller rättare sagt Huddinge för att börja plugga till sjuksköterska på KI imorgon.. Lite nervös jag är då, kommer bli sjukt konstigt att sätta sig i skolbänken igen. Och KI liksom, känns lite seriöst.. Hoppas det inte är alltför överambisiösa människor som jag hamnar med, jag vill ju inte vara den som kan och vet minst redan från start.. Men det ska nog gå bra, nu ska jag bara få tag på lite kurslitteratur så jag iaf har en ärlig chans..
Igår på kvällen kom även min roomie och flyttade in, och ännu en gång påminns man hur liten världen är då vi kom fram till att vi har gemensamma kompisar i skåne.. Idag åkte jag även med henne och hennes föräldrar till Campus för att kika runt lite och se vilken väg som var bäst att ta sig dit genom, så nu känns det bra inför imorgon..
Nu ska jag iväg och kika lite i Huddinge centrum och handla lite mer mat..
Ta hand om er!
peace out!
Utsikt från fönstret
Mitt rum
Mitt rum
och så lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0