Första sittningen..

Sitter och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan laga lite mat.. Är sjukt sliten idag, inte för att jag var ute och festade utan för att våra kära grannar hade fest fram till kl 7 imorse.. jag lyckades somna vid 3 men vaknade sen vid 6 igen och då satt de och stampade takten till något som lät som en blandning av fjöjt och munspel, lyckades otroligt nog somna om igen och vaknade sen vid 10.30..
Idag är det ÄNTLIGEN dags för första sittningen och jag är så pepp.. lite seg men pepp..:) Runt kl halv 5-5 kommer våran granne och klasskamrat över och drickar lite vin innan vi åker till Solna för att festa natten lång..:)
Hoppas ni får en lika bra kväll som jag tänkt att ha..
peace out!

Kommentarer
Postat av: Marina

sjuukt snygg!!

2012-01-21 @ 20:54:38
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0