Sjukt dålig uppdatering i knooow..

Men har varit liiite fullt upp de senaste veckorna, med tenta, kollo och massa plugg..
Klarade iallafall första tentan, så det var underbart att kunna lägga den skiten bakom mig.. Har aldrig pluggat så mycket utan att lära mig nånting.. var så sjukt frustrerande, men som sagt nu är jag klar med den skiten..

På torsdan förra veckan åkte vi på kollo för att fira att första momentet i kursen var avklarad och vilket kollo det var då.. Absolut ett av de roligaste och galnaste dygnet i mitt liv, vi hade sååå kul. Började med massa lekar och tävlingar när vi kom fram, sen b;ev det lite inspirationstal och lite mer info ang olika föreningar man kan engagera sig i, sen lite spexövning och tipspromenad innan sittningen som hade tema barnkalas.
Vi var sen tvugna att göra varsitt spex med lagen oah våra kära faddrar hade även de förberett ett framträdande för oss.. Jag vann ett pris också! Jag var tydligen den första som anmält mig så fick en medalj och lite skönsång av resten av gänget som tack..;)
Efter middagen som bestod av tacos och marängsviss, festade vi heeela natten.. gick och lade oss vid 5.30 på morgonen..
Efter kollot blev det att spenderar hela helgen i sängen, sova, kolla film och plugga.. var så sliten efter kollot..;)

Veckan nu som gått har det varit mycket plugg och i tisdags hade jag underbaraste N här på middag och plugg.. När roomien kom hem gick det bara utför..;) flumm och vindrickande tog över pluggandet och det slutade med att N fick övernatta här, vi var lagom pigga och krya dagen efter för föreläsningar..


Nu sitter jag här och väntar på att mammi, pappi och Lena ska komma hit.. de har med lite fler kökssaker m.m eftersom denna lägenhet inte alls var speciellt möblerad/utrustad även fast det är så hon hyr ut den..
Ska bli skönt att få hit bla en riktig stekpanna så man kan laga mat..


peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0