Washington DC!


Kom precis hem från Starbucks där jag hade mötte upp Emilia för en frappe och massa prat.. Jag åker ju bort över långhelgen så det gäller att passa på att umgås så mycket som möjligt..;)
När jag kom hem möttes jag av ännu ett mejl från en couchsurfare i DC, yaay nu har vi två ställen att välja mellan och bägge verkar jättebra så nu måste vi bara bestämma oss vilket kommer bli lite svårare..
Det är så skönt när man bokat en resa och fixat allt runtomkring, så man bara kan luta sig tillbaka och njuta tills det är dags för avfärd.. Vi kommer åka den 10-12 juni och jag är jätteexalterad, äntligen ska jag få se huvudstaden, det tog mig bara 18månader att få tummen ur..
Känns väldigt bra och i och med denna resa har jag klarat av det jag velat se på östkusten, sen återstår det bara att se om jag lyckas ta mig till västkusten också, har ju lite problem med att hålla i pengarna.. 

10 dagar kvar till SUMMER JAM 2011 och jag orkar knappt vänta mer.. det var länge sen jag såg framemot något så mycket.. och äntligen har Larissa fixat biljetter så nu har vi lite sällskap dit och hem också..

och såklart endast 1 dag kvar tills jag får hålla min lilla sötnos Kadien i mina armar..♥ 

Det är så konstigt när jag träffade syster för mindre än 2 veckor sen såg hon ut såhär



och nu är magen utbytt mot denne lille gulleplutten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0