krigsskada

Hittade dett inlägg som låg och samlade damm i utkorgen..haha var tydligen meningen att publicera det i söndags..

hej hej hallå dagboken..

Jobbade lite extra i fredags eftersom helgnannyn inte kunde komma, alltid skont me lite extra pengar och så kom Emilia och höll mig sällskap, vi tog en drink, käkade popcorn och kollade på The girl with the dragon tatto (män som hatar kvinnor) gav Stieg Larsson filmerna till min v föräldrar i julklapp men har inte hunnit titta på dem ännu..

Sen igår när vi vaknade åkte vi till Emilia och sedan vidare till Boston för litte strosande, slutade på newbury st på en uteservering för lunch och öl, det är nåt med uteserveringar och öl man bara måste ha åtminstånde en..haha
Senare på eftermiddagen kom Frida och joinade oss, vi svenskar gaddade ihop oss på valborg.. Även om det inte blev någon brasa eller grillat så bestämde vi oss iaf för att dra ut i Bostons nattliv.. Vi hamnade på Felt och träffade på Tim och hans kompisar.. Blev en riktigt trevlig kväll med kanske lite för mycket alkohol och det kombinerat med höga klackar och halt golv resulterade i att jag lyckades halka och landade på knät, mitt höger knä som jag har haft lite problem me sedan innan så nu är jag halvt invalid.. perfekt.. Eftersom jag inte fattade att det var ganska illa igår gjorde jag inget åt det sen idag har jag isat och haft det lindat, men jag vette fan, borde nog gå till en doktor och kolla upp det.. Om inte annat för att ha det dokumenterat, men jag är inte spec sugen me tanke på kostnaden..ugh..



Idag hade vi även ett au pair möte, där kanot/kajakpaddling stod på schemat, det var kul och riktight skönt att vara ute lite..
Nu sitter jag hemma hos emilia och kollar film, men det är dags att åka hem och sova lite tror jag.. lång vecka framför mig, har massa skolarbete att göra före helgen då jag drar iväg till Albany, NY för mina sista 3 credits.. yaay äntligen klar med allt plugg..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0