Whenever you call baby I roll up..

Jag har aldrig egentligen gillat Wiz Khalifa, men när jag hörde denna låt första gången kunda jag inte sluta lyssna på den.. Älskar den och hoppas han kommer fortsätta göra fler låtar i den här stilen och gillar verkligen hur han skrattar i många av hans låtar och hans leende är det ju heller inget fel på..



En annan rolig sak är att jag alltid lyssnar på jamn 94.5 (rn'b och hiphop kanal) när jag kör bil och på så sätt lyssnar flickorna på samma musik och när jag körde min VP till jobbet förra veckan spelades
Wiz Khalifas Black and Yellow och M nästan skriker ifrån baksätet - "This is my favorite song.." haha skönt att man har softa vföräldrar så han bara garvade och frågade vad som hände med Dora the explorer sångerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0