weekend i Long Island

Helgen var riktigt trevlig som alltid när man hälsar på Lewis familjen.. Inte långt efter mitt senaste inlägg blev det sängen då vi alla var väldigt trötta efter en lååång arbetsvecka..

Lördag gick jag och Syster upp ganska tidigt, lagade frukost och gjorde oss klara innan vi drog till Bobs furniture för att titta på lite möbler till huset som sakta men säkert närmare sig inflyttningsfärdigt.. När vi studsat omkring i sängar och soffor ett tag drog Kev till huset för att börja fixa medans jag och syster åkte till Babies R'us för att fixa klart listan inför baby showern och sedan till en jamaicansk affär för att köpa patties till lunch..mums
Till huset och tittadfe medans Kev jobbade innan vi åkte till affären och sedan hem för att laga mat..
Tacos, marinella(för mej) och några filmer senare somnade vi som små barn..

Söndag=regndag=shoppingdag.. Åkte till Gallerian och shoppade lite innan det var dags för mej att åka tågetstationen för tåget till Manhattan och sedan buss tillbaka till Framingham.. Var inte kul att lämna syster, vi ses alldeles för sällan och helgerna när vi ses går på tok för snabbt..=( Men om en månad är jag tillbaka, eftersom jag troligtvis kommer åka till Washington helgen syster fyller år..


Isses chockladbollar= Koblajjor

Tror Isse sett för många vampyrserier då dom numer förvarar vitlöken direkt innanför dörren

2 Uttråkade systrar vs Macys hattavdelning


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0