Varför kan inte saker och ting få gå min väg åtminstånde lite mer än några dagar..?

Är helt utmattad, mycket som pågår och jag orkar inte skriva om allt.. Inlägget som jag skrev före helgen känns avlägset och även om helgen var UNDERBAR byttes glädje mot förtvivlan i söndags kväll, och jag kan för första gången säga att jag hatar min arbetsgivare!

Folk tycker kanske att jag överreagerar och det kanske jag gör, men det är mitt liv och mina nära och kära det handlar om. Jag blir bara så matt på att dom inte kan ta ansvar för något och inte se till att all information går ut till oss, och när den väl kommer är det som en blixt från klar himmel..

För en förmedling som har funnits i över 20år måste det väl ändå finnas riktlinjer hur information ska ges ut? eller?

Jag kommer skriva mer om detta när jag har mer information om vad för regler det är som egentligen gäller då förmedlingen fortfarande inte kan svara på detta..

Uppdaterar om helgen imorgon, lovar.. annars kan ni ju kika in på syrrans blogg och läsa en helgsummering..



peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0