Tillbaka till verkligheten..

Landade i Boston i måndags eftermiddag efter att ha cirkulerat omkring i uften ovanför Providence i ca 45min och det snöar.. SNÖAR!! seriöst, sist jag pratade med Emilia på söndagen var det strålande sol och typ 20 grader.. Våren är här hördes det från flera säkra källor i bådet Boston och NY.. men icke sa nicke..
och för att göra dagen bättre.. När vi kom av planet var väskorna försenade då det var massa krångel med bandet och när vi väl kommer till bilen och ut på masspiken.. ja då står all trafik stilla.. Visade sig att Vice presidenten var på besök vilket var resultatet av först vårat cirkulerande i luften och sedan fast i bilkö, det var tydligen väldigt nödvändigt att utrymma både luftutrymmet och sedan motorvägen..
Väl hemma kom mormor och morfar med mat innan jag åkte till Starbucks för att catcha upp lite med Emilia..=)

Så mina sista dagar i Naples var underbara, vi åkte till djurparken oclika lekplatser och spleade golf samt låg vid poolen åtminstånde någon timme varje dag.. UNDERBART!! Förutom nätterna då jag verkligen fick känna på hur det är att ha barn.. och en sak är säker: Jag är inte beredd att ge upp min sömn än på några år..haha
När mina värdisar kom tillbaka från Key West på fredag blev det riktigt lugnt och skönt och hela helgen kunde jag sola mer än innan eftersom jag slapp sitta i poolen hela dagarna och leka med flickorna, min vm sa att det är ju faktiskt helg och då jobbar inte jag... GULD värt! 

        

Helgen spenderades mer eller mindre vid poolen och kvällarna kollade vi film.. Först "The Switch" och sedan "Love and other drugs" var inte överförtjust av någon av dem, men Love and other drugs är iaf sevärd..
Som avslutning på semestern åt vi middag på Tommy Bahamas även detta år.. MUMS, älskar det stället både maten och atmosvären är underbar och lika som förra året var det livemusik.. riktigt trevligt..  

 
Från detta ----------> detta











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0