slappdag..

Måste bara säga att mitt liv känns jävligt bra just nu, känns som jag är på ett bra ställe.. Älskar människorna omkring mig och jag får massa energi, även om det suger att inte ha fler närmare än på andra sidan jorden.. Men sånt är livet och det känns ändå som jag har rätt så regelbunden kontakt med dom männsikorna jag vill..

Började kl 15.30 idag och jobbade till lite efter kl 20, skön dag med andra ord och absolut välbehövligt då jag kom hem sent i natt efter en trevlig kväll i Boston..
Så det blev massa prat me Martina i telefon, skype me pappa + lite pratande med annat folk och tvtittande tills det var dags att förflytta sig ner till soffan och hänga lite me H innan flickorna vaknade..
Sen rullade det på med massa bus och middag innan det var läggdags för barnen..

Hade en trevlig "skype dejt" med Sanna ♥ alldeles för länge sen vi pratade.. men hon är en av mina äldsta och bästa vänner, spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna vi hörs det är alltid som vi aldrig varit ifrån varandra..

Nu ska jag sova.. Big day imorgon, syster kommer på besök..yaaaay!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0