Shopping shopping shopping..

Det har blivit en del senaste tiden, men jag har inte visat något för er på länge så här kommer några bilder..

En sak ska jag säga innan pappa börjar klaga här.. Jag är iaf GRYM på att hitta billiga kläder och skor så det brukar iaf inte bli såå dyrt..


Min Sean John dress som jag köpte idag faktiskt, kunde inte låta bli..Älskar den! 

Köpte även dessa idag, behövde verkligen nudefårgade sommarskor

Mina älsklingar som jag en dag ska lyckas gå i..haha

Love them ♥

My auntie is AWSOME, body till lillen.. han måste ju få reda på hur det ligger till från början..

Jag och Emilia tog en tur med hennes fam upp i Prudential Tower och lyckades efter många om och men få ihop en varsin bildkub som ett litet minne..♥

Jag brukar köpa shotglas från alla ställen jag besöker men då jag inte hittade något som det stod Naples på, fick en pyjamas duga..

That's it för nu.. Måste börja göra mig klar, ska ut på lite roligheter ikväll..

Peace out!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0