Nu ska jag tydligen bli skånebo också

I helgen har jag umgåtts med heeela Emilias familj som är här och hälsar på, sammanlagt är dom 7 personer här och jag måste säga att jag har haft skitkul, dom är ju för underbara.. mamma och pappa, mormor och morfar, farmor och bror med flickvän.. Vi har ätit massa gott, druckit X antal vinflaskor och en hel del skratt har vi också hunnit med..
Jag har fått hemlängtan nu när dom varit här och jag saknar alla er därhemma ännu mer.. Mamma, Pappa, Mormor, Lillebror, kompisar gudsöner och annan släkt.. önskar jag kunde ha alla er här♥
Och jag önskar mammsen och pappsen hade kunnat träffa Emilia när dom var här, men det får komma vid ett senare tillfälle..

Emilia håller fortfarande på och försöker övertala mej att flytta till skåne..haha Vi får se hur det blir, har ju inga planer alls just nu så är absolut öppen för förslag..

Emilias Vfamilj hade middag för oss alla i Fredags för att Emilias familj skulle få träffa alla emilias kompisar, en riktigt trevlig kväll och på lördagen hann vi oss på en utgång med kärt återseende av några saknade vänner efter middag inne i Boston med familjen Pålsson..

Lyckad helg med andra ord!

Nu måste jag fortsätta att packa inför Naplesresan imorgon.. Det ser ut som en mindre klädbomb har exploderat på mitt golv..



Kan någon förklara för mej hur alla dessa kläder ska få plats i denna väskan?
(Har även lite kläder i tvättmaskinen)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0