Naples

Halvligger i min sang och forsoker komma pa hur jag ska ligga for att det ska vara tillrackligt bekvamt or att hinna somna, just nu kanns det som jag inte har nagon hud.. mitt smeknamn kraftan ar tillbaka...
Men klagar inte.. det borjade snoa i boston nar vi gick ombord pa planet igar och temperaturen visade pa 83 grader F nar vi landade sa ar mycket nojd med min branda stackars kropp..

Har det iaf jattebra har nere i soliga Florida och efter att ha spenderat hela dagen idag vid poolen sa var vi ut och at middag pa en jattemysig skaldjursrestaurang och barnen skotte sig exemplariskt, det var sa jag blev riktigt stolt over dem.. men det har dom faktiskt gjort hela resan, forst flyget, sen bilresan och nu idag vid poolen.. mina gullungar..
 Imorgon bitti aker mina vardisar pa mini semester till Key west och kommer tillbaka pa fredag, sa nu blir det jag som har huvudansvaret for barnen men det ska nog bli bra, vi borjar med en tur till djurparken imorgon..

Nu ska jag sova lite..

ps. mamma och pappa, jag ar fortfarande kontaktbar, bara sa ni vet


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att du äntligen får lite sol och värme.... här hemma är det vinter fortfarande -20 när jag Sköt om dig och ha det så bra. Hälsa värdfamiljen.

Puss o kram. Älskar dig

2011-03-16 @ 18:46:51
Postat av: Martini

vad härligt det låter! jag vill också vara kräfta!;) ock käka på fina restauranger och gå på djurpark! ;) men det börjar iaf bli vår här, får vara glada för det:) hoppas ni kommer fortsätta ha det kanonbra! :) pusspuss <3

2011-03-17 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0