Memorial Weekend!

Hade lång ledigt och vad passade inte bättre än att köra till Long Island över helgen för att äntligen få bekanta mig med nytillskottet i familjen Lindqvist/Lewis..
Kom ifrån relativt tidigt på fredagen då mormor tog barnen och åkte till Cape huset för att inviga sommaren, och utan speciellt mycket trafik lyckades jag anlända hemma hos Lewis familjen strax före kl 14..

Helgen gick jättefort och var underbar, bara massa mys, god mat och skratt.. Älskar att komma till Syster och resten av familjen, det är alltid lika trevligt, bara slappna av och omge sig av massa kärlek och god mat (Mrs Lewis skämmer verkligen bort mig när jag kommer på besök)
Och Lillen då.. underbarare varelse får man leta efter, han är så vacker och en riktig sjusovare..haha tog tills lördag innan jag äntligen fick se hans ögon, han sover verkligen igenom allt.. 
Längtar tills nästa gång jag kan åka dit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0