Starbuckshäng och solsemester

hej hej..

Kom precis hem från Starbucks, hade lite lattehäng med Emilia och Larissa, alltid lika trevligt och så blev helgen planerad och klar också vilket känns skönt..=)
Hann också med att spinga in på marshalls och köpa ett par nya träningsbyxor vilket var välbehövligt då jag inte orkar tvätta mitt enda par flera gånger i veckan..

Har skrivit ett kontrakt med mig själv, där jag lovar att nån slags träning 5dagar i veckan och att avstå sötsaker och läsk i veckorna.. Inte speciellt hårda regler men ändå ack så svårt när man är lika sockerberoende som mig..
Hade ett återfall redan igår, men har då kommit på ett straffsystem så det blev lite klirr i semesterkassan vilket  ioförsig är bra..;)

Planering av semestrar pågår för fullt, först blir det en NY trip nästa helg med tjejerna och då för första gången ska vi faktiskt bo inne i stan och så får syrran pallra sig dit om hon vill träffa mig..;)
Sedan om allt fungerar som det ska blir det Kanada och Quebec City i feb och så har familjen bokat en vecka hos farmor och farfar i Naples, Florida i mars.. wiiie hoppades att vi skulle ta en resa dit även i år så nu är jag verkligen jättelycklig..=) Nu gäller det bara att jobba på hårdare när beach 2011 kommer om redan 2 månader..








Förra året åkte vi i Januari så det var inte riktigt varmt ännu, men nu kommer det förhoppningsvis vara bättre

Nu ska jag titta lite på Undercovers innan det är dags för sängen, har ju sovmorgon imorgon..=)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0