Rubrik

Kom ett nytt snöoväder igår, inte lika farligt som förra veckan men ändå tillräckligt med snö för att det skulle vara drygt att ge sig ut på aktiviteter, så vi stannade hemma och mormor kom hit och lekte med flickorna hela dagen så jag hade tid att fixa lite i huset till min vm kommer tillbaka hem idag..

Idag efter att jag skjutsat flickorna till skolan åkte jag till gymmet för min energipiller, zumban.. fast vet inte om det fungerade så bra för nu på eftermiddagen när flickorna vägrade sova middag  hade  jag knappt något tålamod med dem alls.. Dom bråkar och retas så sjukt mycket med varandra nu och det är skitjobbigt att lyssna på, även om vi leker eller pysslar hittar alltid nån av dem på något som de kan reta den andra med..
För att få tyst på dem ett tag gick jag igenom julklappshögen och hittade ett tatuerings-kit, vilket höll dem lugna i iaf några minuter..

Nu har jag slagit igång "kids in Motion" som typ måste vara den bästa barnvkaten någonsin..



våran altan inklusive grill

+ våran framsida var helt igensnöade

Min underbart goda lunch, tonfisksallad
 
snygga tattos va? jag var färgsättare..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0