Pixie <3

Nu är det äntligen dax för min snuttegumma att komma till ett permanent hem. Jag la ut annons på blocket i förrgår och fick napp direkt av vad som verkade en toppenfamilj bosatt i Borlänge så om allt går som de ska flyttar hon imorgon.
Har väldigt blandade känslor, lättad, orolig, ledsen och glad allt på samma gång.. Är väldigt glad att vi hittat en familj som verkar toppen, men samtidigt vet man ju aldrig när man inte känner dem. Jag är lättad att hon nu äntligen ska få en fast punkt, ett tryggt hem och slippa flytta så fort hon gjort sig hemmastadd på ett ställe, men samtidigt ledsen att det hemmet inte kan vara med mig. Men jag kan inte längre vara självisk, hon förtjänar bättre än det.
Men jag kan inte sluta tänka på henne, det är konstigt.. har varit ifrån henne i snart 15månader, men vetskapen att hon inte kommer vara där när jag kommer hem gör att det känns mycket värre..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0