papper papper och åter papper..

När man vill få något gjort i USA är det inte direkt en underdrift att säga att papersarbetet driver vem som helst till vansinne. Nu håller jag på att försöka förvandla mitt körkort till ett massachusetts körkort, fixa med hyrbilen och gå igenom polisrapporter samtidigt som jag försöker avspärra min internetbank och lägga ut annonser på min katt.. Att jag känner mig lite halvt galen och tankspridd är därför helt befogat enligt mig.


Annars rullar dagarna på, Idag var min första dag under normalt schema så jag och VM tog flickorna till Jump around och lunch på BBC efter det.. Riktigt trevligt..

Som jag nämnde tidigare så fick barnen ett wii i julklapp så det har varit tidsfördriv nummer 1 för H och mig, vad jag inte visste var att min VM hade lika stor kärlek till Super Mario som jag.. Vilket i sin tur resluterade i en helkväll igår spelandes tills fingrarna nästan blödde för att öppna nya banor.. Min VP var inte lika imponerad, vårat spel sjorde att våran filmkväll försköts en aning.. När vi väl tittat klart på SALT, var klockan en bra bit efter midnatt..;)

Skypade med pappsen idag och han sa att det e snöstorm igen i Sverige, allt jag säger; skicka hit lite kyla och snö.. den vi hade försvann under helgen med alla plusgrader som kom.. När man inte ens med sin livligaste fantasi kan föreställa sig att vi hade en snögubbe och en snösoffa på baksidan så sent som i fredags när det bara är i början av jan, då är vintern för varm..

 
Frostie the snowman som plötsligt lämnade oss under lördagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0