NYC baby!!

Vi hade planerat att åka till NYC på lördag, jag och tjejerna. Men efter lite funderande kom jag på att det ju faktiskt går bussar direkt från Framingahm till NYC, vilket gör att jag slipper ta omvägen till Boston först vilket är perfekt så bokade om resan till imorgon istället så jag hinner ut till Long Island och hälsa på Lewis familjen, vilket är underbart.. Har inte varit där på 3 månader, så det är verkligen dags för ett besök igen..

NYC baby here i come!!

Btw snöstormen drog in i förrgår och för första gången stämde varningarna, det var ganska crazy nästan hela onsdagen, men snön är redan på väg att försvinna igen, det var plusgrader hela dagen idag..

 



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0