Nu börjar det hända lite saker..

Sitter hemma hos Emilia, ska ha sleepover här, busigt på en onsdag va..? haha nejdå jag börjar ju inte förens efter lunch imorgon och så har jag lite saker att fixa imorgon, hoppas även att Emilia ska kunna följa me (Om det inte blir en snow day imorgon så hennes barn måste vara hemma)
Jag tänker inte berätta vad jag ska göra ännu, måste få det fixat först.. annars kan det lätt bli lite pinsamt..;)

Men måste bara tacka bästaste syster och Emilia som hjälpt till att förbereda mig ♥

Quebec resan är bara 1 vecka bort och jag längtar som bara den.. ska bli så underbart skoj att komma bort lite och utforska Kanada..=)

Nu ska vi sova, lång dag imorgon.. ska jobba extra på kvällen då min vm ska ut på äventyr..

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad har du gjort?? du måste ju dela med dig till mig som sitter i Falun och väntar på att du ska berätta spännande saker!! Ska til mora idag för fest för A-K och johanna holback :)

Ring mig när du har tid! puss

2011-01-29 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0