Måndag igen..

Helgen gick alldeles för snabbt som vanligt, och så går ju tiden fort när man har roligt, och det kan jag lova er vi hade..

Men uppdatering om det får komma imorgon är alldeles för trött att uppdatera nu, om jag ska vara helt ärlig är det tack vare syrran jag uppdaterar över huvudtaget.. Hon tycker jag är för dålig på det, men har inte sån lust att blogga nuförtiden och en uppdatering då och då räcker för att mina nära ska ha lite koll på mitt liv..
Självdisciplin, är något jag saknar och det vet jag allt för väl.. Har fortfarande inte fixat något på min lista, fattar inte hur det kan vara så svårt.. Någon som kan berätta för mig hur man skaffar sig lite självdisciplin? jag betalar för råd som hjälper..;)
Körkort, kanadaresa, NY resa, Pixie, plugg, träning.... listan är lång och inget är avbockat..
Det jobbigaste är när man får ett bakslag, som med Pixie.. Jag trodde jag hittat den perfekta familjen till henne, att allt var klart, att dom knappt kunde vänta till att få hem henne... För att sedan helt ifrån ingenstans samma dag som försäljningen ska ske säga att det finns allergi i familjen och att dom inte längre är intresserade.. Jag skrev överst i annonsen; PGA oseriösa intressanter söker vi nu på nytt efter ett nytt hem.
Hur kan man vara så okänslig?

Har fått ett nytt intressant mejl och hoppas innerligt att detta ska fungera.. jag orkar inte åka känslomässig bergodalbana igen, jag vill inte höra att det kanske är meningen att jag ska behålla henne.. Jag vill inte tänka vad om.. Jag gjorde mitt val att skaffa henne (egoistiskt) jag valde att åka till USA (egoistiskt) jag valde att förlänga vistelsen i USA (egoistiskt) jag måste tänka på hennes bästa, hennes välmående och hon förtjänar en fast punkt, en trygghet och just nu kan jag inte ge det till henne.

Återförening under min Sverige resa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0