Just my luck..

Det är fredag och jag har massa projekt på gång och vad händer medans jag försöker smsa med våran promoter?
Jo min mobil får tuppjuck och vägrar sända smsen och eftersom batterierna var nästintill obefintligt så tänkte jag att jag startar om mobilen medans jag letar på laddaren, sätter i laddaren och BAM, mobilen vägrar starta igen.. eller den startar och det står HTC som vanligt och sen kommer det upp ett fönster som säger att jag stängt av mobilen inkorrekt och att jag ska trycka på valfri knapp för att starta om den igen.. Funkar det? NEJ, självklart inte.. Fuck, bajs, fuck va ska jag nu ta mig till?
Jag är helt hjälplös utan min mobil.. hur ska nu denna kväll gå?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0