God Jul och Gott Nytt År

Några dagar senare.. Veckorna i Sverige flög förbi och jag valde helt enkelt att prioritera min tid med familj och vänner istället för att blogga, och dessutom som jag skrev tidigare så umgicks jag med dom jag i huvudsak skriver min blogg för..

Jag hade iallafall 5 helt underbara vackor i Sverige och jag kom tillbaka till Boston med massa ny energi.. När det var dags att bege sig till Stockholm igen hade kände jag mig verkligen splittrad, ville ha mer tid med mina nära och kära samtidigt som jag saknade mina vänner och familj i Boston också.. Men nu är jag iallafall tillbaka och det känns jättebra..=)
Jag orkar inte sammanfatta allt jga gjort i Sverige men om ni är intresserade av sista veckan i Sverige kan ni läsa sammanfattningen på min älskade systers blogg..

Första dagarna i Boston rullade på väldigt fort med massa mys med mina barn, så underbart att se dom igen..=)
Vi har varit ute och lekt i snön, spelat wii som dom fick i julklapp och bara myst.. pussarna och kramarna tog aldrig slut..<3

Bilder kommer snart.. Internet jag sitter på arbetar inte tillräcklit snabbt..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0