Slö helg..

Helgen fick en väldigt jobbig tvist när Emilia ringde mig på lördag morgon och berättade att hon blivit magsjuk under natten..  Hon kunde inte ha val en sämre dag måste jag säga.. sista lektionen i skolan och födelsedag med stora planer, jag lider verkligen fortfarande med henne men det kommer som sagt fler helger men alltid jobbigt att vara sjuk på sin födelsedag believe me jag vet, tror det var 3 år sen då jag hade skyhög feber och siri kom hem till mej med mat och tog hand om mig..

Så efter skolan åkte jag hit för att tillbringa resten av helgen på soffan med min lilla sjukling.. Så nu ligger vi här fortfarande ett dygn senare och har polisskolan marathon och äter upp all mat Emilia hade köpt hem till festen igår.. 

5 dagar kvar till jag drar till NY för att hälsa på syster yster, lilla pumpkin och Lewis familjen, Mr and Mrs kommer hem på lördag så hinner träffa dem också en sväng..=) Längtar verkligen att få klappa på magen och lära pumpkin att känna igen auntie maddies röst..

  



För respekt av oss människor som befann sig i källaren denna helg laddas inga kort med oss som objektiv upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0