Min hjärna går på högvarv..

Det har hänt så mycket jag skulle vilja berätta men orkar inte.. allt från underbara skype dejter med mina latinos och fester till plugg och lååånga arbetsdagar..
Har jobbat en hel del nu i veckan eftersom min VP är på affärsresa och min vm har haft fullspäckat schema även hon.. Men extra pengar är alltid bra..=)

Jag och Emilia har fullt upp med skolarbete och födelsedagsplanerande samtidigt som jag försöker förbereda mig inför min uppkörning som kommer inom en snar framtid.. yaaay äntligen slipper jag släpa omkring på mitt pass..=)
På lördag fyller Emilia 22 och det kommer bli grymt.. Vi hade allt planerat men sen blev det några ändringar och så blev det några fler ändringar.. men vad spelar det för roll just nu ser planerna väldigt lovande ut och vi är ett grymt gäng..=)

Har haft ett långt men mysigt samtal med bästaste syster nu på kvällen.. saknar henne så sjukt mycket just nu, alldeles för länge sen jag såg henne och magen.. lilla prinsen som växer och växer.. Men nästa helg blir det NYtrip och hälsa på familjen lite..  

Nu ska jag kolla klart på Jersey Shore innan det är dags att ZZzzzZZZZ

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0