hemmafredag..

kors i taket jag sitter hemma för mig själv på en fredagkväll.. Men det är välbehövligt för om man inte gör arbeten och läxor tidigare under veckan så blir man sittandes sista kvällen för att få ihop allt.. Har min sista lektion imorgon men läxor är det sista jag orkat tänka på denna vecka.. Har även en hel del sömn att ta igen..
Nu är iaf det mesta klart, lite finslip av presentationen men sen är jag nog redo..haha skämtade precis idag me Emilia hur överdrivet seriöst vi tar på en presentation i en aupair klass, dessa klasser är inte direkt i det seriösaste laget.. 
Skönt iaf att skolan är över för denna gång, nu måste jag bara fundera ut vad jag ska göra med mina sista credits...

min dag har annars varit ganska lång och krävande, med några ljusglimtar här och var.. Började dagen med ett samtal med mammi♥ alltid lika trevligt, sen släpade jag med flickorna till djuraffären och Target för att döda några timmar, hem laga lunch, lägga flickorna för en middagslur (slutade med att jag och VM sov i varsin soffa medans flickorna lekte med dockor) läxläsning samtidigt som jag skypade med pappsen♥ och "lagade" middag (micra chicken nuggets tyckte pappa inte räknades som att laga mat) efter middagen 3 eller kanske 4e samtalet me emilia innan det vm kom hem med oss vuxnas mat, läxläsning, packning av väska, skypedate med syrran, försök att kolla på VD (men min dator fuckar ur) så då är det bara sängen kvar då.. måste verkligen försöka få lite sömn innan morgondagen..

btw så kan jag inte få nog av M&M coconut.. Har ni provat den?



 


Kommentarer
Postat av: Belle

bästa M&M!

2011-02-26 @ 06:04:55
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0