Grattis till mina prinsessor

Idag fyller mina små prinsessor 3år.. fatta 3 år kan knappt förstå vart tiden tagit vägen.. jag kom hit när de var knappt 20 månader.. helt sjukt.. Att ha varit med i deras utveckling och se dem förändras, alla trotsperioder och all underbara minnen.. 

Tog med flickorna på lite äventyr på morgonen, först till djuraffären som dom älskar och sen vidare till Gallerian där vi mötte upp Emilia och lilla S för playdate och lunch på Friendlys, väldigt trevligt..=)

Var på Starbucks nu på kvällen och mötte upp Johanna och Marte och vi satt och pratade om hur det skulle kännas när vi måste lämna våra familjer och hem här.. vill inte ens tänka på det, det är annorlunda än när jag lämnade Sverige för då visste jag att jag skulle vara borta en begränsad tid, detta blir svårare.. När ska jag kunna ta mig till Boston igen för att träffa min familj här igen? 
Visst jag kommer ju förhoppningsvis åka till NY iaf en gång om året, det är iaf min förhoppning och då kan jag ju självklart försöka komma hit och hälsa på, men vet att om jag har rest till NY kommer jag vilja spendera så mycket tid som möjlit med mina kära där..



Alla ♥-ns dag igår, lite överskattat enligt mig, kanske beror på att jag är singel nu, men här gör dom verkligen en stor deal av det hela.. Att vara singel är typ det värsta du kan vara på denna dag.. Bar kärlekslåtar på radion, folk som friar till höger och vänster och alla är som om de svävar på rosa moln..
Jag jobbade extra då mina värdisar ville gå ut på middag, så Emilia kom över och vi hade lite filmmys "Life as we know it" (romantisk film såklart) med popcorn och pirate booty.. Emilia fick en chokladpåse av mig och jag fick chokladkroppsgarnering av henne..haha

Lite roligt igår var att helt huxflux på alla ♥ns dag började några gamla spöken höra av sig.. alltid roande.. eller nåt.. Intressant iallafall måste jag säga..haha

Fick ett mysigt samtal nu på kvällen när jag kom hem, så nu kan jag nog sova gott inatt.. För sova är det jag ska göra nu så jag orkar upp 6.30 imorgon.. puh

Godnatt

Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0