Edith ♥

Jag ligger nedbäddad i min säng, tittar på Bad girls club och hostar upp min lungor, samtidigt som jag försöker kunna andas genom min genomtäpta näsa.. Tjejerna + B och M är i Boston, spelar biljard, äter middag och dricker drinkar.. Edith åker tillbaka till Mexico imorgon...

Jag har inte så mycket att säga om det, förutom att hon betyder fruktansvärt mycket för mig och att hon kommer bli saknad.. jag har sagt allt jag behöver till henne och vi har haft vårat farväl, satt uppe halva lördagnatt och pratade och grät. Detta är absolut ett av de värsta farvälen någonsin, jag har absolut ingen aning om när jag kommer få träffa henne igen..
Vi var till cheesecake Factory igår och hade en liten farväl middag, bara jag Emilia, Edith och M, var riktigt mysigt..
Helgen var den en av de bästa, vi var samlade allihop och vi hade jättekul..=)

 
Min mat- Lax och potatismos



Berättar mer om den sen, nu ska jag sova och hoppas att jag blir frisk snart.. 3 dagar kvar till Quebec!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0