Dan före dagen D..

Imorgon är det äntligen dags.. som jag har längtat och väntat.. Ända sedan förra årets resa har jag velat göra detta och nu är det äntligen min tur.. Imorgon åker vi till Kanada och Quebec City!
Jag och Emilia och en bunt andra aupairer och det ska bli så grymt underbart roligt.. Men såklart som alltid när det är något speciellt som ska ske så kan ju inte förutsättningarna vara perfekta, jag är nämligen sjuk.. snuvig och hostig och dan.. har inte feber längre iaf, vilket är jävligt skönt..

Helgen kommer iaf bli legendarisk och jag uppdaterar när jag kommer hem igen.. Om jag inte lyckas hitta någon dator på vägen..

Ha en underbar helg allesammans för det ska iaf jag ha..

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0