Vin på en onsdag? Idag var det fest!

Eftersom Emilias familj åkte till Kanada och jag har sovmorgon på torsdagar så tycket vi det var ett ypperligt tillfälle att ha lite vin och myskväll och spec eftersom Emilia lämnar mig i helgen och åker till Miami några dagar.. jag vill också, men jag har ju haft mitt roliga nere i South beach så nu sparas pengarna till andra resor, så får helt enkelt hålla tillgodo med Boston denna helg..
Eller vi ska ju ta en daytrip till Salem i helgen så lite nya upplevelser blir det även för mig och samtidigt har jag tid att catcha upp lite me Cece som jag inte sett på år och dar.. ska bli skojsigt..
 
Efter allt vin igår tyckte vi att en pw när vi vaknade var på sin plats så vi gav oss ut på slingan på ca 1 timme som Emilia brukar gå, riktigt skönt var det men lite väl blåsigt ute, när fan ska vi få värme? För första gången sen jag kom hit har Sverige bättre väder än vi och det suger..




 vi såg en stackars ensam kalkon virra omkring på gatan, Emilia tyckte vi skulle äta upp den, trots att hon är vegetarian.. Gratis mat kan man ju inte säga nej till..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0