Lista!

Min dator har varit ur funktion i några dagar, därav ingen uppdatering..
Jag orkar inte skriva värsta långa inlägget nu därför nöjer jag mig att i listkorm berätta om mina senaste dagar..
vi tar upp där vi avslutade i fredags kväll.

Helgen
* Skjutsade Emilia till flygplatsen kl 6am på lördag morgon, i spöregn och Emilia i princip sjöng hela vägen för att hon skulle få komma till sol och värme.. jag var alls bitter..
* Åkte hem och sov några timmar
* Åkte hem till J och kollade på fotboll och film innan middag och mer film
* Överlycklig att min bil inte bärgats bort då jag var säker på att jag felparkerat
* Förbereder Salem resa..yaay -->
--> Ska plocka upp Cece, men kommer bara till norra Boston innan höger stötdämpare smäller -->
--> 4 timmars väntan på bärgningsbil, vilket enligt j är karma eftersom jag tjatade om att min bil skulle bärgas hela kvällen --> hemma kl 5.30pm och får äntligen äta lite mat och massa godis ur min påskkorg..

Mån & Tis
* Ingen skola för flickorna + att efter att jag öppnat min vm mammas bils passagerardörr går den inte att stänga igen (behövde smörjas lite) = fast i huset en regning dag med ett överaktivt tvillingpar -->
--> Pysslades som aldrig förr i detta hus
* skypade med pappa och Alex
* utslagen aupair slocknade kl 10.30pm
* packar in tvillingpar i "monster trucken" alias escaladen och åker till mormor och morfar på playdate med minsting kusinen
* Bjuden på lunch och morotskaka, mums
* Åker hem och lägger ett utslaget tvillingpar för en middagslur
* Solen tittar fram så på med bikini och solar medans samtal med Kusin Marina (Grattis igen), mamma och mormor medans min hudfärg sakta men säkert ändras från vit till kräft röd.. igen..
* massa bus och promenad i solen, innan middag, bad och läggdags..(jobbade lite extra ikväll)
* 12.30 am övertrött au pair måste sova, ska upp igen om 6 timmar..puh suck och stön varför kan jag aldrig lägga mig i tid?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0