Grattis Kusin Vitamin!

Min bästaste kusin fyller 23 idag, eller ja snart är det igår men det spelar ingen roll.. det som spelar roll är att vi börjar bli gamla.. shit 23.. kommer ihåg när vi var 15.. eller 7.. eller ja vi har ju spenderat hela livet tillsammans och varit bästa kompisar under många av de åran.. Nu ses vi inte så ofta dock, ja just nu är det ju inte så konstigt eftersom jag befinner mig i USA, men i sverige.. ja det är ju för att hon tog sitt pick och pack och flyttade till Småland när vi började gymnasiet, hon tog steget "flytta hemifrån" lite längre än vad jag gjorde.. och där har hon blivit kvar.. måste verkligen åka ner och hälsa på henne när jag kommer hem.. sist jag var där var exakt 3 år sedan när jag och Martina gjorde en road trip dit till Marinas 20års dag.. haha det var tider det.. och martina var på tjocken med mina prinsar.. helt sjukt vad tiden går fort när man tänker tillbaka lite..

Hur som helst.. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MARINA!! Hoppas du hade en toppendag!


Älskar dej!

(sorry, var tvungen att sno en bild av dej från fb då jag uppenbarligen inte har ett enda kort av dig på min dator)


Kommentarer
Postat av: Marina

taaaack!!!

finaste bilden hittade du ju också, hehe;)

gamla? ja du skojar inte! jag hade en liten kris för ett tag sen men den han gå över som tur va...

tack igen snuttan!

puss & kram älskar dej <3

2011-04-27 @ 11:21:05
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0