Glad Påsk!

Jag sitter hemma hos Emilia och dricker lite vin och umgås.. Hon åker till Miami imorgon bitti och jag har lovat att skjutsa henne till flygplatsen.. kl 6am.. yaaay.. eller inte..

Vi har iaf haft några mysiga dagar, eftersom Emilias familj är borta åkte jag och hämtade henne igår kväll så hon slapp sova själv och så fick jag hjälp med flickorna idag som liten belöning.. jobbigt dock att flickorna numera föredrar Emilia före mej..haha Vi hade iaf en mysig dag med först lekplats besök och sedan hem för lunch och middags lur, när flickorna vaknade åkte vi till Dunkin Donuts och köpte ett gäng med munchkins som vi sedan hade picknick med ute på altanen.. 

annars då? inte så mycket händer just nu.. jag och emilia ska boka in våran DC resa så snart hon fått klartecken från hennes vfamilj.. 

Glad Påsk till er alla och njut av all mat och godis, jag är riktigt avundsjuk på er..

peace out!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0