Filmkväll

Jobbar ju som sagt ikväll då mina värdisar ville ut och käka middag och jag ville ha lite extra pengar, so win/win.. perfekt.. och så hade jag sällskap av Emilia också så kvällen blev genast mycket trevligare..
Vi käkade middag och drack lite vin innan vi flyttade ner i "the bat cave" och glodde på film medans vi åt fruktsallad och choklad som Emilia hade med sig. Vi så Burlesque med bla Christina Aguilera, Cher och snyggingen Cam Gigandet, riktigt bra film och absolut sevärd.. Älskar verkligen Christinas röst..

           

Nu ska jag sova, Emilia har redan slocknat här bredvid mig och vi måste upp tidigt och lämna tillbaka bilen till Emilias familj.. sen får vi se vad resten av dagen/kvällen har att bjuda på..

God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0