Baby Shower!

Älskar,Älskar,Älskar det!! Hur i allsindar kan vi ta efter Halloween men inte Baby Showers?
Jag och Emilia ska iaf ha baby showers när vi får barn, hur kan man inte vilja ha det?
En fest med massa folk du älskar, äta och dricka gott och få i princip allt du behöver till ditt ofödda barn.. 

Vi hade iaf en jättetrevlig dag/kväll och jag är jättelycklig att jag hann bli frisk så vi kunde få vara med och uppleva detta fenomen.. 
Dagen började tidigt med att syrran drog med mej och Emilia till/på nagelsalongen och ärenden + lite sista minuten shopping innan det var dags att bege oss hem för att börja arbeta.. Skala,hacka,skiva,tärna,riva,steka,pressa, mixa,dekorera.. ja mycket skulle fixas med maten innan mom skickade ner mej och emilia i källaren för att dekoreara och fixa det sista inna vi tillslut fick hoppa in i duschen och göra oss klara innan folket började strömma in..
Fick i uppdrag att åka me Okeeffe och hämta upp josse och hennes man..jadu säger jag bara, 2 blondiner som försöker hitta varandra på en tågstation..haha det tog ett tag och mycket skratt innan dom tillslut hittade oss..  
När vi kom tillbaka hade en hel del folk hittat dit, men det var bara början.. fattar inte hur många man kan få in i en källare men detta måste ha varit rekord, fok bara fortsatte att strömma in..haha
Efter lite lekar, middag, paketöppning, massa drinkar, massa skratt, underbara människor och skön musik var det äntligen dags för sängen som vi nog alla stupade i.. Verkligen en toppen kväll =)
Jag vann till ooch med en av tävlingarna, där man ska gissa i toapappersrutor hur stor den gravida är runt magen och jag gissade rätt..woohoo vann en ram som jag ska sätta in ett kort på mej och lilla K när han kommer ut och ställa i hans rum så han alltid kommer ihåg sin moster i Sverige..
Kan knappt vänta längre innan jag får träffa min lilla monkey♥





På söndagen lagade mom  jamacansk frukost innan det blev dags för oss att tacka för oss och börja resan tillbaka till Boston.. 
Men vi kommer snart tillbaka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0