äta, jobba, sova..

Det är typ det enda jag hunnit med senaste tiden varav min kassa uppdatering, inget speciellt har hänt utan vardagen rullar på med jobb, jobb och åter jobb och helgerna har det varit fest och mys med gamla och nya kompisar..
Min VP har rest de 2 senaste veckorna så har knappt sett honom alls vi mötts i dörröppningen på fredag eftermiddag, ha kommer och jag åker..haha

Förra helgen blev det en hel helg i Boston, först massa mys, middag och club på fredag.
Det årliga kuddkriget och middag i Harvard square på lördagen, innan det var dags att åke hem till Emilia och svira om för en födelsedagsfest..
helgen avslutades med brunch/middag med underbara vänner på söndagen innan världshistoriens kortaste ap möte och filmmys me emilia så absolut en lyckad helg måste jag säga..


Tillställningar som dessa lockar kändisar, vi hittade både nalle puh och tiger och sak 1 och sak 2 
  
Close-up

Hottingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0