Amerikanskt Körkort!

Idag klarade jag det ÄNTLIGEN!

Det jag inte berättade förut va att jag kuggade en gång, och det skäms jag för men efter idag förstod jag att förra gången inte var helt och hållet mitt fel, dom har bara annorlunda regler här än i Sverige..
Hursom helst var karln jag körde upp för riktigt trevlig och förklarade verkligen för mig hur det ligger till här och vad jag måste tänka på, vilket kändes jättebra. Nu är det gjort iaf och jag känner mig så lättad.

Nu ska jag åka till Starbucks en sväng och möta upp Emilia och några till för lite kaffe och skitsnack, men först måste jag få tillbaka min bil som min vm's bror jar för tillfället då han var så snäll och lånade oss hans idag till uppkörningen..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett stort GRATTIS gumman.... jag visste du skulle klara det..... jag är stolt.... Puss o kram. Älskar dig

2011-04-14 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0