Americas best dance crew

Nya säsongen har börjat och jag är överlycklig.. Älskar detta programmet.. Men seriöst vad händer? Dom har ett gäng brudar som jobbar strippstänger... imponerad? ja, absolut.. tycker jag de passar i detta program? nej..
Men sen har vi en grupp av 10 åriga pojkar från Jersey, skitsöta och riktigt grymma.. Dom dansar skiten ur några av de andra grupperna..

                      
                                                      Iconic Boyz (bildkälla)


Idag hade jag sovmorgon som alltid på torsdagar och passade på att ta en pw innan det var dags att börja jobba, ni som varit här, sett kort eller hört mig berätta om vart vi bor, har även sett/hört talas om backen upp till vårat bostadsområde.. Det är en MÖRDARBACKE och jag har aldrig under mina 1,5år här vågat gett mig på den, men idag kände jag att det var dags.. Jag trodde att jag skulle dö..haha kanske inte supersmart att köra backen dagen efter jag körde nästan 1 timme på steppmaskinen och imorgon har jag Cardiolates också, kommer inte kunna gå i helgen..haha

I morgon ska jag jobba lite extra och förhoppningsvis kommer Emilia och håller mig sällskap..

Nu är det dags att sova, lång dag framför mig i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0