Vilken underbar morgon

vaknar av mig sjalv for forsta gangen pa valdigt lange och kanner mig utvilad och hyffsat frasch, ska hoppa in i duschen snart och losa det sistnamnda..
Jag alskar sovmorgon, och speciellt nar jag vaknar och huset ar tyst och tomt, det ar varsta lyxen som jag inte alls uppskattade som jag borde nar jag bodde i Sverige.. men som sagt, man vet inte vad man har forens det ar borta..haha

Jag ringde till Mormor och hade ett underbart samtal som vanligt, ringer alldeles for sallan, men det kanske ar for att varje gang jag pratat me henne inser jag hur mycket jag saknar henne och idag grat jag till och med en skvatt.. Kan knappt vanta de 2 manader som ar kvar innan jag far traffa henne igen.. Lilla mormor <3

nej nu maste jag satta fart, slanga in lite klader i tvattmaskinen och hoppa in i duschen for om en timme ar flickorna tillbaka fran gymnastiken och det ar dags att jobba i 1.5timme innan jag far ledigt i 2timmar igen.. Alskar att flickorna fortfarande sover middag ..=)

peace out



Fran Marthas Vineyard i somras.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0