Utmaning

Har inte gjort sånna här listor sen... jadu kommer faktiskt inte ihåg sist, men blev utmanad av Isse så antar att det är bara att köra..
 
1. Kärleken i mitt liv... Min familj och mina vänner, dom som alltid finns där och alltid stöttar mig i allt jag gör, älskar er så oerhört mycket <3

2. Min favoritfärg... Rosa och svart

3. Jag är fantastiskt glad... När jag omger mig av människor som ger mig energi och får mig att må bra, speciellet min familj och vänner

4. Jag vet fortfarande inte... Måste nog härma syrran här, jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor.. En av anledningarna till att jag just nu befinner mig där jag gör.. 

5. Min dröm.. resa jorden runt, träffa människor och lära mig om andra kulturer.. Jag vill hitta ett jobb/utbildning jag känner mig passionerad för och såklart att min familj/vänner ska få vara friska och leva bra liv..
 
6. Jag tror på... att alla skapar sitt eget liv, man har olika förutsättningar men med hårt arbete och höga drömmmar så kan man ta sig dit man vill.. Jag måste bara hitta min dröm..

7. Jag kommer förmodligen aldrig... Bli tillfredställd med mitt liv, jag vill alltid ha mer, se mer, uppleva mer.. Jag hoppas att jag kommer att komma till den punkt då jag faktiskt är nöjd och kan slå mig till ro..

jag utmanar mina kära kusiner Linda och Marina (vet att Marina har lagt sin blogg på is, men ett litet inlägg kan du väl göra..;) ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0