underbara helg

Nu ar det snart helg igen men maste forst bara namna forra helgen.. gud va skoj vi hade, lordagen var helt galen, vi drack alldeles for manga drinkar hemma hos Liza innan vi drog vidare till Cambrigde for att mota upp D (min date) och Tim.. Vi kom saklart fore killarna och gick in och hade jattekul drack drinkar och dansade som idioter till old school hip hop..haha
Nar grabbarna tilslut dok upp var det sa fullt pa stallet att det kanppt gick att varken rora sig eller andas (pga varmen, no AC har inte) sa vi gick till en annan club runt hornet, det ar helt otroligt att det tagit mig 10 manader att ens fatta att det inte bara finns barer i Cambrigde utan helt okay clubbar..
Sen drog tim me alla till nat falafel stalle och blev det kycklingrulle till fyllekak.. aah vad jag har saknat att bara hanga kvar pa stan efter barerna stangt och sla sig ner nanstans for att ata och snacka skit.. det kandes nastan som hemma..

Sondag var det party igen.. jag och Edith akte och hamtade isabell pa flygplatsen( va helt underbart att traffa henne igen efter 5 veckor), akte hem till isabells hus och hangde dar, lyssnade pa musik, aterberattade allt som vi varit med om de senaste vackorna, och kollade pa typ 1500 av de 2500 kort dom tagit..
Nar det  var dags att gora oss klara for kvallen var vi for sega och bestamde oss for att stanna hemma istallet och dricka lite drinkar och kaka pizza..
Mitt i pizzan kom Ale inrusande och sparkade liv i oss andra, har skulle det ut pa club vare sig vi ville eller inte, sagt och gjort, en timme senare var vi pa vag till Wonderbar (en riktigt schysst club bara 10min fran isabells hus, underbart att vi hittade den nu lixom) dar motte vi upp D och hans kompisar.. Eftersom det var back to school party var det helt galet, sjukt mycket folk och dom gick runt me gratis shots, vi lyckades aven sno at oss peruker och sanna dar superstora glasogon.. Kvallen vart verkligen lyckad och jag ar glad vi gick ut, sista partykvallen me isabell..=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0