tisdag

har hangt pa poolklubben de senaste 2 dagarna, det har varit sa fruktansvart varmt har.. men hellre varme an regn.. men det ar roligt hur det ar att man alltid klagar..
Vi har haft en underbar sommar me nastan inge regn alls, da var det nastan jobbigt for jag pallade inte vara iute i solen tillslut, det var for varmt och min kropp stektes.. Forra veckan nar Siri var har regnade det i 4-5dagar och allt jag ville ha da var sol.. nu ar solen tillbaka och jag blir stekt igen och vistas inomhus hellre an utomhus.. Iaf har hemma, gar inte att vistas pa bakgarden, men sa lange vi hanger vid poolen ar det okej.. Alskar att vi har en poolklubb, vet arligt talat inte va jag skulle gjort utan den..

Idag har G nastan lyckats sabba min mobil efter en deo attack, men jag lyckades radda den, mina lakan och heltackningsmattan i mitt rum ar det varre med..haha
Sen var det middag hos mormor och morfar innan jag drog ivag pa dejt me en kille jag traffade i dimman i lordags..haha
Mamma tycker inte de va en lika bra ide som mej att borja dejta en kille nu nar jag snart kommer hem..

Ale skrev till mej att imorgon ar det Tennis i Wellesley, det ser jag fram emot..

nu kallar sangen.. God natt 

peace out

bilder fran helgen kommer lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0