soffpotatisar

Helgen var en sådan där riktig slöhelg..

Fredag poolparty hos Edith me oss brudar, många drinkar, massa skratt och lite badande (jag var den enda) innan det blev massa drama.. tänker inte gå in något djupare på detta, men allt är i sin ordning nu, så det är skönt..=)

Lördag åkte jag tillbaka till Framingham för att fira VMs födelsedag.. var riktigt trevligt att träffa hela släkten igen..
Sen åkte jag till Emilias hus för att möta upp Ale och Emilia och dra vidare till Boston, här skulle vi bli kulturella.. Museum of Fine Arts stod på schemat, det var någon utställning som Ale prompt ville se (hon är den kulturella av oss), jag och Emili gick mest omkring och försökte få klarhet i vad konst egentligen är för något.. Det är alltid lite klurigt det där, vissa tavlor och fotografier är helt underbara och så vackra, medans andra ser ut som något mina flickor har gjort i skolan.. Hur vet man om det är bra eller inte? En av de frågor jag aldrig kommer få svar på..
När vi kände oss tillräckligt berikade vilket var precis samtidigt som museumet stängde och kastade ut oss, så drog vi vidare till Newbury st för att strosa omkring och dricka frappe från Starbucks..

När vi strosat klart köpte vi med oss thaimat hem och glodde på film, med tankar om att dra till en bar senare, men ju längre vi blev sittandes och ju mer vin jag och Emilia drack desto tröttare blev vi så bestämde vi oss för att hemma är bäst så det blev filmmys resten av kvällen..

Söndag gick i lördagens tecken, vi vaknade, blev hungriga, åt, blev mer hungriga, åkte och köpte pizza och massa pirate booty, glass och cola och spenderade resten av dagen liggandes i soffan och hade filmmarathon..

 
 
För att namnsätta några.. har sett alla filmer förut, förutom Desperate Houswives för de var ju säsongspremiär, men man tager vad filmkanalerna erbjuder.. The ugly truth är ju faktiskt störtskön, ni borde se den.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0