Tiden gar for fort

pa bade gott och ont..
Det betyder att mitt forsta ar har snart ar over sa jag far komma hem och halsa pa allihopa, det ska bli sa underbart att traffa alla, Mormor, mamma, pappa&Lena, Lillebror, Martina, Leo, Liam, Siri, Peter, Marina for att namna nagra...
Jag ska gora sa mycket under min manad i Sverige

*Festa jarnet med Dalafolket
*Ata ihjal mig pa mormors och mammas mat
*Muta Liam och Leo sa dom lar sig saga tant Madde och ge dom ett stort inramat kort pa mig sa dom kommer ihag mig tills nasta gang
* Sitta ute pa Martinas trapp och dricka vin och snacka skit hela natten..
*Hamta Pixie
*Ata ihjal mig pa julmat och godis
*Aka snowboard
*Halsa pa Malin och traffa hennes sma prinsessor
*Ata minst ett mal om dagen hos mormor typ
For att namna nagra aktiviteter

Vet ni hur stora mina pojkar har blivit?? Nej inte jag heller.. Kunde inte ens forestalla mig nar jag idag sag relativt nya kort pa dem.. Har ju sett dem pa skype, men med dalig internet uppkoppling och kunde aldrig for en sekund forsta hur mycket dom forandrats..


 
oktober -09


och sa har skulle saklart ett nyare kort infinna sig men da min dator inte gar me pa att jag snor bilder fran Martina for att sedan lagga ut dom pa bloggen sa far ni inte se resultatet, men iaf.. Ni som kanner Martina kan ju kolla hennes Facebook istallet..

Sorry

Nu ska jag dra ivag och traffa mina latinos och Emilia, det ar namligen Mexicos independence day idag och det maste vi fira.. och inte kunde passat battre eftersom jag har sov morgon imorgon..wiiiiieee

Sa GRATTIS MEXICO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0