Ta hand om mig själv- dag

Idag hade jag sovmorgon.. eller ja, jag var ledig fram till 1.30 men då tog flickorna deras middagslur så är i princip ledig till 4.. och sen jobbar jag till 7.. så haft en soft dag idag..
och vad passar inte bättre än en "ta hand om mig själv dag", har inte haft det på jättelänge så det var verkligen på tiden.
Jag började med en workout i våran käre källare, sen frukost som bestod av yoghurt och annans..
Innan duschen fastnade jag såklart framför datorn pratandes me pappa och kusin Linda..<3
Dusch och färgning av ögonbrynen innan jag slängde pa ansiktsmask och fixade naglarna..
Superskön dag med andra ord =)





Titta vad glad jag blev

Kommentarer
Postat av: Belle

Hahhaa du ser helt crazy ut på första bilden! ♥

2010-09-24 @ 01:22:02
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0