Sweden here I come...wooohoo!

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt biljetten hem till Svea rike och det känns så underbart.. visste inte att jag skulle känna mig såhär.. känner mig liksom upplyft på något sätt, nu är det inte bara prat om att åka hem, nu har det blivit en verklighet.. TUSEN TACK TILL MAMMI OCH PAPPA som gav mig min förtidiga födelsedagspresent i form av peningar till biljetten.. utan er hade det inte varit möjligt..

Så nu är det upp till er som vill ha en bit av madde under mina 5 veckor (23nov-28dec) i Sverige att höra av er och planera in lite tid.. Jag har mina självklara stopp och kommer utan problem kunna spendera all min tid hos familjen, mina gudsöner och Falun så tro inte att jag kommer sätta mig och ringa runt till folk utan nu får faktiskt ni som vill träffa mig anstränga er lite, jag tar mig till Sverige resten är upp till er..

Åååhhh kan inte sluta tänka på all julmat och godis jag ska äta, är så det börjar vattnas i munnen..







Vackra Dalarna..<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman!

Skönt att du bokat biljetten nu. Du får maila vilken dag och tid du kommer till Arlanda så hämtar jag upp dig där. Annars får du ha uppgifterna redo så ringer jag i helgen.

Puss o kram.... Älskar dig

2010-09-28 @ 21:59:23
Postat av: Martina

ska bli såå kul å se dig igen gums! läängtar. :) å din lugg var jättesöt, hehe till och med pär tyckte ju det! :P hörs imorn då kanske, om vi kan hålla oss hemma. pusspuss

2010-10-01 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0