Sovdags..

bättre sent än aldrig är mina spansktalande vänners favorituttryck och de använder den flitigt.. Ale kommer hit nästan 1timme efter utsatt tid.. ja, va ska man göra liksom?
Hursomhelst så bestämde vi oss för att se "Date Night", lite smårolig och oerhört pinsam.. jag garvade nästan hela filmen.. sevärd? har ni min humor, så absolut..=)



Nu måsta jag sova om jag ska lyckas att för första gången hålla mig uppe när jag skjutsat flickorna till preschool, har annars tagit för vana att slänga omkull mig på sängen igen så fort jag kommer hem och sova mellan 2-3 timmar men har kommit på att detta faktiskt gör mig ännu tröttare... Så lösningen kan nog vara att gå och lägga mig tidigare, jag ska köra på det ikväll iaf..
Har massa saker jag måste göra imorgon..
* Ringa CC kontoret i Sverige och se om dom kan hjälpa mig boka tid på ambassaden
* (om inte ettan fungerar) Försöka få kontakt med ambassaden för at boka in ett möte
* Lägga ut annons på blocket
* Byta lite kläder på Marshalls 
* Börja se över packlistan till Sverige
* Träna (fan måste hålla igång nu)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0