Nu tar jag helg

Poolparty hos Edith igen.. woohoo! 

I morgon fyller min VM år så då för första gången på länge ska jag hänga me släkten imorgon på dagen.. Mormor och morfar har cook-out, yummi..

Idag var det en tjej här och träffade barnen, hon ska bli våran helg nanny, seriöst.. har inte jag dom bästa värdisarna i världen när de anställer en ny tjej för att inte störa mina helger.. och jag jobbar inte ens min 45h/veckan nu längre då barnen är i skolan.. men som sagt jag klagar inte, och jag får dessutom själv välja när vi ska ta in henne och när jag vill jobba, om jag vill ha lite extra pengar vill säga..=)

måste dra nu, och ska köpa biljetter hem till Sverige imorgon när syrran e redo så vi kanske iaf kan ta samma flyg hem, skulle ju underlätta en del..

Ha en trevlig helg!

peace out


saknar Isabell mer än jag trodde..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0